دکتر عباسی
استاد رائفی پور
فروشگاه سایت

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

https://www.zahra-media.ir/wp-content/uploads/2022/01/932618.jpg

ردیف پخش فایل صوتی دانلود فایل صوتی شماره جلد شماره درس شماره صفحه شماره سطر توضیحات
۱ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۰۱.mp3 ۱ ۱ ۱۶۱ ۱ الحمدلله الذی جعل مکامن ظلال جلاله
۲ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۰۲.mp3 ۱ ۲ ۱۶۲ ۹ و بعد فإن مسأله التوحید
۳ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۰۳.mp3 ۰ ۰ ۰
۴ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۰۴.mp3 ۱ ۴ ۱۶۵ ۴ و با لجمله ما لا یمکن للکمل أن یطووا
۵ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۰۵.mp3 ۱ ۵ ۱۶۷ ۱۸ ثم إنه لما کان سوق الکلام فی هذه الرساله
۶ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۰۶.mp3 ۱ ۶ ۱۶۹ ۷ لا یقال: لو کفی هذا فی تحقیق النسبه هاهنا
۷ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۰۷.mp3 ۱ ۷ ۱۷۲ ۳ ثم لما تقرر بحکم الحصر العقلی
۸ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۰۸.mp3 ۰ ۰ ۰
۹ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۰۹.mp3 ۱ ۹ ۱۷۴ ۷ فلئن قیل: الموضوع فی کل علم
۱۰ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۱۰.mp3 ۱ ۱۰ ۱۷۵ ۱۷ فإذا تقرر هذا
۱۱ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۱۱.mp3 ۱ ۱۱ ۱۷۷ ۱ و أما مبادثه الختصه به
۱۲ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۱۲.mp3 ۱ ۱۲ ۱۸۰ ۱ فی معنی بعض الألفاظ المتداوله بحسب غرضهم
۱۳ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۱۳.mp3 ۱ ۱۳ ۱۸۱ ۷ لا یقال: فحینئذ یکون هذا من أقسام الوجود الفرضی
۱۴ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۱۴.mp3 ۱ ۱۴ ۱۸۵ ۱ واعلم: أن اکثر مباحث هذا الکتاب
۱۵ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۱۵.mp3 ۱ ۱۵ ۱۸۸ ۱ وأما لفظ الکون فقد قال الشیخ
۱۶ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۱۶.mp3 ۱ ۱۶ ۱۸۸ ۱۳ ثم إن الکثره أیضأ لها اعتباران
۱۷ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۱۷.mp3 ۱ ۱۷ ۱۹۱ ۲ ثم إ ذا تحقق هذا
۱۸ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۱۸.mp3 ۱ ۱۸ ۱۹۹ ۱ قال: الحمد لولیه و الصلاه علی نبیه محمد و آله
۱۹ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۱۹.mp3 ۱ ۱۹ ۲۰۰ ۷ قال: فإن الأکثرین منهم یزعمون
۲۰ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۲۰.mp3 ۰ ۰ ۰
۲۱ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۲۱.mp3 ۱ ۲۱ ۲۰۳ ۱۰ فإن قلت: القول بأن مسأله التوحید
۲۲ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۲۲.mp3 ۱ ۲۲ ۲۰۴ ۴ یا إخوان التحصیل
۲۳ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۲۴.mp3 ۱ ۲۴ ۲۰۶ ۶ إذا عرفت هذا
۲۴ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۲۵.mp3 ۱ ۲۵ ۲۰۷ ۲ فإن قیل: لو صح ذلک
۲۵ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۲۶.mp3 ۱ ۲۶ ۲۱۰ ۱ قال: ومن البین أن حقیقته
۲۶ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۲۷.mp3 ۱ ۲۷ ۲۱۲ ۹ الثالث: الوجود موجود کما تقدم
۲۷ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۲۸.mp3 ۱ ۲۸ ۲۱۳ ۱۲ قال: و تلک الحقیقه الواجبه
۲۸ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۲۹.mp3 ۱ ۲۹ ۲۱۷ ۱ قال: فلئن قیل: إن الحقیقه الواجبه
۲۹ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۳۰.mp3 ۱ ۳۰ ۲۱۹ ۱ قال: ولا یلزم من هذا أن تکون تلک الحقیقه
۳۰ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۳۱.mp3 ۱ ۳۱ ۲۲۰ ۱۰ ثم: إن هاهنا نکته لا یخلو
۳۱ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۳۲.mp3 ۱ ۳۲ ۲۲۰ ۱۰ ثم: إن هاهنا نکته لا یخلو
۳۲ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۳۳.mp3 ۱ ۳۳ ۲۲۱ ۱۳ إذا عرفت هذا فنقول
۳۳ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۳۴.mp3 ۱ ۳۴ ۲۲۱ ۲۱ قال: و لا یلزم أن یکون تلک الحقیقه موجوده
۳۴ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۳۵.mp3 ۱ ۳۵ ۲۲۳ ۱ قال: قلنا: إن الطبیعه الواجبه
۳۵ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۳۶.mp3 ۱ ۳۶ ۲۲۳ ۱۹ فإن قیل: إن أورید بالإمکان
۳۶ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۳۷.mp3 ۱ ۳۷ ۲۲۵ ۹ لا یقال: المتنع من أقسام الممکن العام
۳۷ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۳۸.mp3 ۱ ۳۸ ۲۲۷ ۱۶ قال: فإن کانت حقیقتها
۳۸ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۳۹.mp3 ۰ ۰ ۰
۳۹ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۴۰.mp3 ۱ ۴۰ ۲ ۳۲۰ ۹ لا یقال: من انتقاء المغایره بالذات لا یلزم
۴۰ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۴۱.mp3 ۱ ۴۱ ۲۳۲ ۱ قال: ثم إن الوجود الحاصل للماهیات
۴۱ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۴۲.mp3 ۱ ۴۲ ۲۳۲ ۱۰ أقول: هذا دلیل علی بطلان القول
۴۲ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۴۳.mp3 ۱ ۴۳ ۲۳۳ ۱۱ لایقال: إنما یلزم تعدد الواجب
۴۳ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۴۴.mp3 ۱ ۴۴ ۲۳۶ ۱ قال: ثم إنا نقول: إن مفهوم تلک الطبیعه
۴۴ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۴۵.mp3 ۱ ۴۵ ۲۳۶ ۱۱ أقول:لما تقرر عند القائلین
۴۵ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۴۶.mp3 ۱ ۴۶ ۲۳۶ ۴ فلئن قیل: إن تعینها الذی هو نفس
۴۶ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۴۷.mp3 ۱ ۴۷ ۲۳۸ ۱۳ قال: ثم إن معنی کون تعینها نفسها فی الأعیان
۴۷ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۴۸.mp3 ۰ ۰ ۰
۴۸ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۴۹.mp3 ۱ ۴۹ ۲۴۱ ۷ قال: و لا نسلم أنها غیر معقوله
۴۹ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۵۰.mp3 ۱ ۵۰ ۲۴۳ ۱ قال: فلئن قیل: لوصح ما ذکر
۵۰ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۵۱.mp3 ۱ ۵۱ ۲۴۶ ۱ قال: فلئن قیل: إن الحقیقه المطلقه
۵۱ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۵۲.mp3 ۰ ۰ ۰
۵۲ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۵۳.mp3 ۱ ۵۳ ۲۴۸ ۱ قال: فلئن قیل: لو صح أن یکون حقیقته المطلقه
۵۳ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۵۴.mp3 ۱ ۵۴ ۲۴۹ ۴ أقول: هذا أشاره ألی أیرادین
۵۴ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۵۵.mp3 ۱ ۵۵ ۲۵۰ ۱۰ ثم إن هاتین الشبتین
۵۵ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۵۶.mp3 ۱ ۵۶ ۲۵۲ ۴ فلا بد أن نرجع لما نحن بصدد
۵۶ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۵۷.mp3 ۱ ۵۷ ۲۵۳ ۱۱ قال: و من الضروری أن دعوی الضروره
۵۷ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۵۸.mp3 ۱ ۵۸ ۲۵۴ ۱۲ و ذلک لأنه لو ارید بها معروض
۵۸ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۵۹.mp3 ۱ ۵۹ ۲۵۶ ۱ قال: فلئن قیل: إن الوجود الذهنی
۵۹ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۶۰.mp3 ۱ ۶۰ ۲۵۷ ۵ و جوابه: أن الکون الذهنی هو الکون العینی
۶۰ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۶۱.mp3 ۱ ۶۱ ۲۵۹ ۱ قال:تنبیه اعلم: أن اعتقاد کون المبدأ
۶۱ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۶۲.mp3 ۱ ۶۲ ۲۶۰ ۲ و بیان ذلک أنهم یعتقدون فی إنیه الواجب
۶۲ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۶۳.mp3 ۱ ۶۳ ۲۶۰ ۲۲ فلئن قیل: الاشتراک اللازم فی هذه الصوره
۶۳ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۶۴.mp3 ۱ ۶۴ ۲۶۲ ۱ قال: و متی عرفت هذا فنقول:
۶۴ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۶۵.mp3 ۱ ۶۵ ۲۶۴ ۱۶ إذا لم تکن للمرء عین صحیحه
۶۵ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۶۶.mp3 ۱ ۶۶ ۲۶۵ ۳ بل لااسم من الأسماء الحقیقیه و لارسم
۶۶ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۶۷.mp3 ۱ ۶۷ ۲۶۸ ۶ ثم تدبر قولهم فی مجمع الأضداد
۶۷ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۶۸.mp3 ۱ ۶۸ ۲۷۱ ۳ ثم إن هاهنا نکته تتضمن فوائد
۶۸ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۶۹.mp3 ۱ ۶۹ ۲۷۲ ۱۰ لا یقال: التعین إنما یطلق علی مابه الامتیاز
۶۹ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۷۰.mp3 ۱ ۷۰ ۲۷۴ ۱۵ لا یقال: عباره المصنف هاهنا لا تطابق
۷۰ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۷۱.mp3 ۱ ۷۱ ۲۷۵ ۵ علی أنا نقول: وأن الحصول العلمی و الموجبیه
۷۱ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۷۲.mp3 ۱ ۷۲ ۲۷۷ ۱ قال: ثم أن أدراکها لذاتها
۷۲ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۷۳.mp3 ۱ ۷۳ ۲۷۸ ۱ و هذا هوالسمی بالکمال الأسمائی
۷۳ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۷۴.mp3 ۱ ۷۴ ۲۸۰ ۱ قال: ویوجیه أیضأ علی النسق
۷۴ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۷۵.mp3 ۱ ۷۵ ۲۸۰ ۱۱ و تقریر ذلک أن إدراک الحقیقه المذکور لذاتها
۷۵ پخش فایل صوتی ۶۵۰-۷۶.mp3 ۱ ۷۶ ۲۸۲ ۱۳ و مما یؤید هذا ما ذکره

 

4394 بازدید نظر: »

ارسال نظر

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت