موساد با استفاده از شیوههای متفاوت بازاریابی به دنبال جمع آوری اطلاعات از شرکتهایی است که در مجموعه صنایع دفاعی کشور همکاری دارند و در قالب شرکتهای پوششی اقدام به جاسوسی میکنند. موساد، با استفاده از یک دلال اطلاعاتی به نام «فرانک جنین» اقدام به راه اندازی شبکه جمع آوری اطلاعات نموده است. او از سالها قبل به عنوان مدیر فروش یکی از شرکتهای تامین کننده قطعات، همکاریهایی را با تعدادی از شرکتهای ایرانی انجام داده است. فرانک با هدف استفاده اطلاعاتی در سال ۹۶ کارمندان استخدامی را با عنوان بازاریاب به یک سمینار در کشور مالزی دعوت و آنها را به فردی به نام هدرین لاواکس، افسر امنیتی موساد معرفی میکند.